Fendt, KurtFendt, Kurt2021-06-282021-06-282021-06-21http://hdl.handle.net/10334/596366 págs. 2 versiones. Adobe Acrobat (pdf) / PowerPoint (pptx). Enlace grabación original (Inglés): https://vimeo.com/566482416. Enlace grabación con traducción simultánea al castellano: https://vimeo.com/566483239. Webinars sobre e-learning, innovación y competencias digitales. Plan de formación, apoyo y reconocimiento al profesorado 2021-22 Área de Innovación (@uniainnova)/ Vicerrectorado de Innovación Docente y Digitalización. Universidad Internacional de AndalucíaVirtual seminar, integrated into the Plan's program "Formación de Profesorado de la UNIA de 2021-22", Kurt Fendt (Senior Lectures, Massachusetts Institute of Technology Cambridge, MA, USA). Agenda: 1. Why Annotation?: History and praxis of annotation; Forms of annotation; Its connection to writing & learning. 2. Pedagofical Value of Annotation: Close reading vs. distant reading; Deeper engagement of learners; Students as editors/scholars. 3. Annotation in the Classroom: Three case studies; Annotation platforms; Annotation Studio (examples). 4. Beyond Annotation: Closing the reading annotation writing cycle; Discussion of integration of annotation into the classroom.engAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacionalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/E-learningDidácticaEducaciónCompetencias digitalesDocumentaciónBeyond Annotation : Learning through Close Reading of Media Textsinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecthttps://vimeo.com/566482416https://vimeo.com/566483239info:eu-repo/semantics/openAccess